Tuesday, June 5

Official Turkey Website for Applying the Scholarship.

pelajar malaysia di turki.
peluang untuk belajar di turki.
Malaysia di Turki ?
Turki ? Malaysian student at Turkey ?
turki turki turki,
borang permohonan biasiswa Turki 2012-2013
di Istanbul pelajar Malaysia buat hal ?
movie blockbuster berjudul James Bond buat pengambaran di Istanbul ?
pelajar Malaysia bengang sistem tak betul ?
pelajar dari Jordan suke bercuti di Turki sepanjang cuti sekolah? sekolah la sangat.
Mohamad Hazwan Hasrin pelajar Malaysia paling top di Turki 2012-2013-2014-2015-2016

***

hmm apa aku buat ?
aku tarik trafik dari google. sekarang musim universiti mengawan.
sebab apa? perlukah aku btaw? aku nak hasut supaya tak payah belajar kat turki.
apa? apa? ada aku kesah lagi sekali? argh. mood gila.

apa-apa contact saya ( Hazvan ) di talian tersebut:
(+905075431454)
atau emel
hazwan_hasrin(at)yahoo(dot)com

No comments: