Thursday, April 29

mary tagging me.oh.oh.

bekas kekasih saya ialah
seorang budak tadika, mukanya comel bak ........

saya sedangg mendengar
bunyi kipas+angin+kertas melayang.

mungkinn saya pat0t
beribadat sekarang jugak!

saya suka
susu coklat+FZ150.

sahabatsahabat baik saya
ramai.sangat.sampai.ke.chow.kit.

saya tak faham
macam mana aku boleh lupa nak selesaikan equation addmath tadi.

saya kehilangan
kekasih no1.kadang-kadang la.

ramai yang berkata
aku hensem.

makna nama saya
pemberianku. hah.amek ko.

cinta itu adalah
suci tapi tak tahu boleh menyucikan ke tak.kalau boleh, memang mutlak la cinta tuh.

di suatu tempat ses0rangg sedang
berak.si bersama kawan-kawan-nya.

saya akan cuba
menyelami hati bakal isteri saya.eh.
akan cuba belajar kerana Allah.

ayat selamanya membawa maksud
err..ayat apa? ayatayatayat.

telef0n bimbit saya
5320 EM.

bila saya terjaga dari tidur
ah.aku mimpi apa tadi?woha! eh.
pening-pening.

saya palingg meluat bila
koreksyen: aku palingg meluat bila apabila,,, ada orang mengambil hak aku.

pesta atau parti adalah
clubbing a beb.korang tak pernah clubbing ke? rugi la! haha.

haiwan yang palingg c0mell penah saya jumpe 
anak burung hantu. wiwiwi.

peringkat um0r yangg paling menyer0nokkan
remaja lah.

hari ini
bebas maksiat.

malam ini saya akan
call kawan nak ajak keluar.

es0k pula saya akan
solat jumaat.

saya bet0lbet0l ingin
jadi kuat..macam juggernaut.

ketika anda melihat wajah anda di cermin pagi ini
alhamdulillah, aku masih ada muka.

pergi belibelah ataw arked permainan
tak pernah.selalu jumpa barang tepi jalan je..

makanan barat ataw jepun
JEPUN. craving for bento dekat klcc.

makanan segera ialah
makanan yang banyak kandungan monosodium glutamate.

bilik yang terang ataw gelap?
terang yang acuh tak acuh.

ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang
oh.oh..panaskan saja?

siapa yangg anda mahu tag?
 
nad .
baw .

Sunday, April 25

me encanta su

can't sleep,
so i look up at the night sky,
but all i can see is cresent moon,

people say i do well,
but just for a bit, i'm in paradise
after that, how far i can go?
i can see my dream again.
how long...

WANTED.

who is she,
who is Gia?

*my friend, mary the blueworm had accidentally knock out her head due to the pressure that being happily done by this Gia..please give me the information about Gia. it is a threat to me, and mary. ngahaha~

once upon a time,,,

 it is my dream.to achieve what i want.
what i believe is offence to what i learn.
it is discouraging to let myself casted away.
to the wave of sin.
due to my bloodifull.
i am what i want to be.
it is a shame.to acknowledge 
that you are far more better than i am
right now.
it is like, your better
is better,
than my better.
stupid rhyme 
that genius called it masterpiece.
it is a human itself.
oh~

(◕‿◕)

Thursday, April 22

#turn back the pendulum 2.0



terima kasih kepada korang yang sudi datang ke kedai aku tadi ek.


haziq   .
syafiq
keyol 
  
sedap tak aku bakar ikan tadi? haha 

Wednesday, April 21

...


pecador de los Ășltimos y, finalmente, el presente

kawan baik aku.

hai3..rafiq pun dah ada blog..??

jiwang episod 1 part 1/3 subbed.

penatku mencintaimu,
tapi tak beerti,
kau khianati hati ini,
kau curangi aku.

i'm tired loving you.
    but it is not meaning.
    you backstabbing this heart.
    you cheating me.

siot la translator. google lak tuh.haha

mimpi ngeri habis tilam basah.

kelmarin,
aku mimpi.
aku sedang menaiki kenderaan bermotor.
tiba-tiba, aku lihat ada pocong.
pocong tu ada tangan yang ingin mencapai aku.
aku melintas pokok yang dihinggap oleh pocong itu.
tapi aku sedar.
 aku menangis ketakutan.
dalam masa yang sama.
aku hulurkan tangan ke arah pocong itu sambil ketawa,,

Tuesday, April 13

awardios~

And the rules after accepting this award on are :
1.Thank and link the person that give you the award
2.Pass this award to 15 bloggers you've recently discovered.
3.Contact said Blogs and let them know they've won the award
4.State seven things about yourself.
 
 
 
 
 
trimas to mary-kun
 kerna, anda hargain saya..isk2..saya terharu bangat dong.
(ding dang selalunya rm0.60 saja)
ngahaha. sama-samalah majukan diri kita.
blog sendirian berhad kita.
woha!

saya pass'in award ini kepada:
mary-kun blek.haha.
kereta mayat.ngahaha
alahai..cukup la sampai sini saja.

7things:
-gemuk.haha
-hensem.well~
-suka tengok kamen rider W.
-suka perempuan korea, jepun.
-xgemar baca buku.
-suka belanja kawan.
-berimaginasi yang amat kuat~

oh. namanya adalah NFN.

hurm.
isnin ini ada reunion *la sangat* dekat sunway.
haiyo..motor tak siap lagi.
nasib baik ada kawan baik yang berbaik hati nak tumpangkan aku.
even...

1.aku kacau awek die.ngahaha.
2.kereta emak beliau disagat lori gara-gara aku.

isk3~
dan, aku sudah pertemukan kawan yang sudah lama tidak berhubung.
kalau lelaki memang aku tak nak cerita pun!
tapi ini seorang perempuan.
cun.hot.cantik.lawa.jelita.ayu.urban a gak.
woha!

hot news: aku sekarang menjejaki KRW pulak!

ngahaha~

setiap kali aku dengar lagu SS501 
(cinta macam ini)
aku teringatkan dia.
oh wth?

Sunday, April 11

that time i was at there.

an afternoon evening.
with my own rhythm.

aku meluangkan masa seminggu berada di kampung.
sepanjang masa itu, aku banyak diduga.
malah aku banyak tergodok gadai. [o_o]??
someone love me.i say i do.
someone take me to the shore. i wear a shorts.
sometail say ecchi to me. i hear and i do.
something bothers me a lot. i do it everytime the 
opportunity comes.
oh.oh.oh.oh.oppara saranghae~
ah.ah.ah.ah. ~

Saturday, April 3

i've gotta lucky~

ah~
aku on9 dari pukul 1 sampai subuh.
naseb bek aku tak jumpa maria malam tadi.
hu~
=)

cik blade cik ryuki.

hurm, nampaknya sudah lama aku tak menaip.
asyik-asyik dengan karya seni aku yang macam babeng.
aduh.
inilah bahana buat dosa.
otak beku. tidak ada idea-idea yang bernas.

pagi tadi aku bangun lambat,
lepas mandi saja, aku layari internet,
buka youtube. cari cerita Kamen Rider.
peh~ sangap siot tengok cerita itu.
sekarang aku follow saja lah cerita KR.

aku pergi solat Jumaat dengan kawan.
dekat masjid, terjumpa cikgu Abul.
syidin bantai gelak tak ada suara.huh?
aku nak belanja syidin lunch.
punya la dia menolak.

"tak nak! tak nak! aku dah makan dekat rumah aku tadi!"

aku sedih la. aku tengah mahsyuk sekarang,
dia tak nak pulak.
adoyai. semuanya gara-gara nak pergi kursus dekat YPC.
sebab ada awek=kawan dia dekat situ.
hu~

lalu aku bantai tengok KR lagi lepas solat. 
sampai pukul 5 petang.
sekarang.....

AHHHH! asek2 cite psal kamen rider je. 

aku da matang oke~ (gaye mirul gor2)

Thursday, April 1

juz a shit in the dark hole.

a stranger stabs you in the front, 
a friend stabs you in the back, 
a boyfriend stabs you in the heart, 
but best friends only poke each other 
with straws. =)