Tuesday, June 5

Oh...aku mahu belajar di Turki for dummies.

okay, aku tak tahu kenapa untuk tahun 2012 ini, pemilihan Universiti di Turki amat-amatlah pelik sekali. Nak angin pun ada je. btw, kepada sesiapa yang nak belajar dekat Turki ini. Inilah borang yang aku kena isi dan submit dekat Tomer, tempat aku belajar kursus Turkce aku ni. btw lagi, aku tak galakkan korang belajar dekat Turki. takbest. serius. bukan aku tak mahu budak Malaysia datang. Tapi kalau datang pun susah nak dapat kos apa yang dikehendaki buat apa kan? Best memang best la kalau ramai kawan Malaysia kat sini, tapi dengar lah cakap senior korang nih. Woha!










amek kau, tak faham apa yang surat pekeliling tu nak kan? ada aku kesah? hehe. gurau. tu je lah untuk hari ini. hari lain aku ulas lah apa yang aku nak ulas.

3 comments:

misssaltnsour said...

gilak ah.
mmg aku faham apa content surat tuh.

balqis said...

Nape senior kata macam tuh ?
Tak best ke wan ? ^^

Ha said...

Saudara masih berada di turki ke? Sy merancang ujung bln ni nk ke sana bersama suami dan ank tanpa guna perkidmatan travel agency.kalo xkeberatan,blh saudara suggest hotel budget tp bagus x? Sekiranya kami dr airport,blh saudara bg info2 utk ke sana?