Wednesday, June 20

Another normal day in Bursa.

Salam yall,
nampak gayanya cara Aku nak tarik trafik ke blog 
Aku telah menemui jalan buntu.
so apa pun tak boleh !
Aku baru habis shopping.
oh gembira kan? beratus-ratus duit Aku habis.
beratus-ratus ringgit boleh bla lagi,
ni beratus-ratus lira.
belum lagi beratus-ratus euro atau beratus-ratus dolar.
belagaknya diriku.

hmm Aku bukan boros belanja,
tapi benda dah murah kan, 
beli je la.
but then I see a cute light brown dress.oups
untuk siapa pulak kau nak bagi ni hazwan ? oh ! ah !

lusa Aku akan menghadapi peperiksaan
bahasa turki 
yang memerlukan Aku untuk skor dengan cemerlang
gila babeng.
Aku yakin seyakin yakinnya dengan kemampuan Aku,
mana taknya, ni peperiksaan ulangan. woha!
akhir kalam, terimalah pantun 4 kerat Aku ni.
(nak ambil hati si syumie je sebab tu Aku letak pantun oh)

Ali likes to eat belacan,
Abu had a migraine,
If we had a chance,
We will me again.





p/s: maaf la kalau ada typo ke pape.memang saje je.



1 comment:

syumie said...

oh ambil hati yea :D
at least, i got my name here in your blog :P love you