Tuesday, June 26

From Orta to Yuksek.

Salam yall,
alhamdulillah, untuk peperiksaan yang baru sahaja
keluar resultnya pagi tadi,
Aku telah mendapat tempat top 3 dalam kelas.
terima kasih kepada yang sentiasa menyokong Aku dari belakang,
tak lupa juga kepada ibubapaku yang sering mendoakan doa yang tidak putus.
serta kawan internationalku dari Serbia, Indonesia, Afghanistan, Komor, Niger, Sudan, Eritopia, Mongol, Ghana, Korea, Jepun, Syria, Mauritania dan lain lain.


Tapi bukan itu sahaja yang membuatkan Aku tersenyum bahagia tragis.
alangkah indahnya ciptaan tuhan yang bernama 'kebetulan' itu.
kebetulan niat Aku nak tarik trafik dari google berkenaan
Official Turkey Website for Applying the Scholarship
dan kebetulan ada seorang pelajar UIA yang buat internship kat Istanbul 
secara kebetulannya menelefon Aku woha!
hmm semoga, blog Aku akan femes kembali dengan bantuan google search secara rambang 
amin. :O eh


hmm gendang gendut tali kecapi,
kenyang perut senang/suka hati ? :)


thanks kepada Kofteci Yusof kerana menaja makanan kami
untuk juadah berbuka di hari isnin yang mulia ini.
oh

No comments: