Saturday, April 3

cik blade cik ryuki.

hurm, nampaknya sudah lama aku tak menaip.
asyik-asyik dengan karya seni aku yang macam babeng.
aduh.
inilah bahana buat dosa.
otak beku. tidak ada idea-idea yang bernas.

pagi tadi aku bangun lambat,
lepas mandi saja, aku layari internet,
buka youtube. cari cerita Kamen Rider.
peh~ sangap siot tengok cerita itu.
sekarang aku follow saja lah cerita KR.

aku pergi solat Jumaat dengan kawan.
dekat masjid, terjumpa cikgu Abul.
syidin bantai gelak tak ada suara.huh?
aku nak belanja syidin lunch.
punya la dia menolak.

"tak nak! tak nak! aku dah makan dekat rumah aku tadi!"

aku sedih la. aku tengah mahsyuk sekarang,
dia tak nak pulak.
adoyai. semuanya gara-gara nak pergi kursus dekat YPC.
sebab ada awek=kawan dia dekat situ.
hu~

lalu aku bantai tengok KR lagi lepas solat. 
sampai pukul 5 petang.
sekarang.....

AHHHH! asek2 cite psal kamen rider je. 

aku da matang oke~ (gaye mirul gor2)

No comments: