Thursday, April 29

mary tagging me.oh.oh.

bekas kekasih saya ialah
seorang budak tadika, mukanya comel bak ........

saya sedangg mendengar
bunyi kipas+angin+kertas melayang.

mungkinn saya pat0t
beribadat sekarang jugak!

saya suka
susu coklat+FZ150.

sahabatsahabat baik saya
ramai.sangat.sampai.ke.chow.kit.

saya tak faham
macam mana aku boleh lupa nak selesaikan equation addmath tadi.

saya kehilangan
kekasih no1.kadang-kadang la.

ramai yang berkata
aku hensem.

makna nama saya
pemberianku. hah.amek ko.

cinta itu adalah
suci tapi tak tahu boleh menyucikan ke tak.kalau boleh, memang mutlak la cinta tuh.

di suatu tempat ses0rangg sedang
berak.si bersama kawan-kawan-nya.

saya akan cuba
menyelami hati bakal isteri saya.eh.
akan cuba belajar kerana Allah.

ayat selamanya membawa maksud
err..ayat apa? ayatayatayat.

telef0n bimbit saya
5320 EM.

bila saya terjaga dari tidur
ah.aku mimpi apa tadi?woha! eh.
pening-pening.

saya palingg meluat bila
koreksyen: aku palingg meluat bila apabila,,, ada orang mengambil hak aku.

pesta atau parti adalah
clubbing a beb.korang tak pernah clubbing ke? rugi la! haha.

haiwan yang palingg c0mell penah saya jumpe 
anak burung hantu. wiwiwi.

peringkat um0r yangg paling menyer0nokkan
remaja lah.

hari ini
bebas maksiat.

malam ini saya akan
call kawan nak ajak keluar.

es0k pula saya akan
solat jumaat.

saya bet0lbet0l ingin
jadi kuat..macam juggernaut.

ketika anda melihat wajah anda di cermin pagi ini
alhamdulillah, aku masih ada muka.

pergi belibelah ataw arked permainan
tak pernah.selalu jumpa barang tepi jalan je..

makanan barat ataw jepun
JEPUN. craving for bento dekat klcc.

makanan segera ialah
makanan yang banyak kandungan monosodium glutamate.

bilik yang terang ataw gelap?
terang yang acuh tak acuh.

ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang
oh.oh..panaskan saja?

siapa yangg anda mahu tag?
 
nad .
baw .

2 comments:

cicero kacak said...

wan..ko x tag ak ke?

Mr. H said...

halamak!! kan da tag tuh.ironman betul la...wakaka