Monday, January 18

cerita seram: hantu bab 1#

        Pada malam itu, ibu bapa saya tiada di rumah. Saya
tinggal di rumah seorang diri. Saya berasa sangat takut.

        Tiba-tiba, saya mendengar suara orang menetok
mengetuk pintu. Saya sangat takut. Saya pun membuka
pintu. Tiba-tiba, saya terlihat seekor seorang seekor hantu.
Hantu itu memandang saya. Saya sangat takut lalu saya
menutup pintu.

        Selepas itu pintu saya diketuk lagi. Saya lagi takut.
Saya buka pintu. Hantu tadi masih ada di situ. Hantu itu
memandang saya. Saya sangat takut lalu menutup pintu.

        Selepas itu pintu saya diketuk lagi. Saya sangat takut
lalu saya pergi buka pintu. Hantu itu sangat takut (???). Saya pun
menutup pintu. Kerana saya sangat takut.

        Selepas itu ibu dan bapa saya balik. Hantu itu sudah tiada.
Saya sangat gembira. Ibu saya memeluk saya. Dia sangat gembira.
Hantu itu gembira juga-kah?

2 comments:

[[syidin]] said...

haha.motifnya?

Mr. H said...

ntah a din...jgn tinggl kt uma sorg2 la..haha