Thursday, December 31

ini semua dugaan,,,

ini kali pertama aku
melakukan perkara
yang dikira tak
senonoh,,,
semuanya sebab aku tension-lah.
aku pegang benda yang aku
tidak patut pegang.
peh.
bukan pegang sahaja,
aku macam ramas-ramas sekali.
berjam-jam juga aku buat benda itu,
ahh,,
itulah nasib kerja seorang 
cashier di Jusco.
aku ditugaskan di
bahagian jualan
pakaian dalam wanita,
woha! =.=*


(kadang-kadang hidung aku meleleh dengan darah, namun aku
tertarik untuk membeli untuk bakal bini aku, warna pink ke, pelangi2 ke...) 

5 comments:

H A N I S A H U S S I A N said...

eit wan!
pe ko nie..
ak plak segan m'bacanya
=.='

Mr. H said...

eit nisa..
ko segan ke?
lek2 la..haha.
pagi2 ko bls..msti xnk serempak ngn aku..
heh...

H A N I S A H U S S I A N said...

msti a sgn beb
pe a ko nie~
erk? pg2 ak bls?
ak bls ble2 je a
hehe :)

Mr. H said...

ouh,
yeke.
mebi pasaan aku je kot.
haha

Mr. H said...

aahh..watpe segan, kang laki ko gak yg teman ko blikan bnde nieh.wakaka.

aku bese je..nk ak delete ke?
xsnonoh ea??? urm????