Sunday, October 18

tips tips beli barang ngan cermat malah berpatutan.

ahaai~
gmbr shopping bai.
bjeeet! haha.

ni dia, tips2, utk mngekalkan wajah yg ceria.

alkisah bermula~






ni pic aku shopping. bli susu sejat, nk wat air pe ntah.haha.
bese je.bese je. 

*tgk2 la klu da barang da expired ke x. kaji harge gak.




pastu, ak sje2 je suro adek ak amek gmbr.peh~ dri blakang pon aku da stylo.
hehe. 
*oke2, pnjgkan leher check mkanan percume.ade x?hoho. klu ade,  mkn lah!




sebelah tuh, abg sedare akudie kawen ngn akak sedara aku. so abg ipar x tulen la.
pggil abg din je.   plek, bkn nk mngate,
die mmg lbih rendah dri aku.mgkin aku terlebih matang kot? nobody know~

*bawak troli klu berat sgt. nnt cramp lak tgn agkt bkul.




 
cetz, aku mmg stylo lah. huahua. bjet je. still beli brg.
mne part pegi rye? lek2, sabar...

*kne pandai teke brang ade kt mne. cm explorace la kan.







sket lgi. aku tros kuar tesco. kt kajang je.da dkt da.huahua.dkt ngn spe?
ntah.abg din hampe, coz die xdpt bli pe die nk. pe die nk? aku pon xtaw.

*balek ngn berhemah gak. jgn wat muke pencuri.wat muke bese je.haha.





then, kt luar je.aku wat drifting..gune troli je.hahaha

*berhati-hati di luar tesco, bnyak aral melintang.





semoga lah. dengan tips2 yang saya berikan. anda sume dapat membeli belah dengan selamat.

daa~

12.28 tghri.
18 okt 09

p/s: korg mesti x sedar kan.
mle2 aku bwk bakul, n then troli, n then bakul blek, pastu tros bwk troli smpai
balek.

1 comment:

Anonymous said...

salam.
mst r sedar....
aq teliti orgny taw!

ehm, stylo ker???

not tlbeyh matang, tlbeyh h0rm0n jer...
kan??!:D

namer p0n mat terkepit, kejer nk drirt jer.....