Saturday, October 17

ahh~ rye dtg lgi...

aih. 
pagi ni, berlalu dgn hebat...
slesai kmas uma je.
ak tros sarapan..
bkn pe la..
cme aku da knyng.
haha.






smlm, cm plek2 je la.
bday awek mmber aku.
so, die nk pegi bli sumting la kan utk awek die.


"Wan, ko bz x sblom Jumaat nih?, kte si Fitri.

"urmm, x kot, ak xde pape.sal?", balasku.

"arini bday dye, so ak igt nk bli kek. SECRET RECIPE. (sal a sume nk kdai nih? aku pon nk blnje seseorg gak kt kdai nih~)

"oke je, bile ko nk grak?" jwb si Hazwan.

"pas skola la.ak nk cpt2.awek aku bai." die cm nk cepat.





diibaratkan cm ditelan mati mak, diluah mati bapak.
xkn nk kemam je kan.aku pon okekn je la.


tetibe,naqibah dtg! die wat muke cm bese. ahh... si F tdi ckp," oit! da la b*****************!". tpi dgn snyp2 la. qbah x dgr pon. 


plek x plek, qbah tetibe gak tnye, 

"Ae, korg nk x gegule? mentos bai.ak kan kaya, xmkn la twisties cm korg!"



aku tros amek berbotol mentos kt die. die hmpir nanges~
huahuahua, tpi aku bek, ak amek 5 bijik je. pas tu die wat muke,
tros msuk dlm kelas.
ksian~










ah, waktu rehat, xyah citer la.konpem sume org mkn waktu ni.


ish, disebbkn hari ni jumaat, aku igt pesan member aku si Pinan Nugget!


"wan~ ari ni jumat, ko mkn sket je la, kt uma mesti ko tibai KFC Variety bucket kan? da a, jgn beli nsik lbih. " 

mseh segar lagi dlm ingtan aku.thanks pinan!hahaha.



*pkul 1200.




kring!!!!!!!!
loceng skola berbunyi.. (loceng xde pon~)




aku n Fitri pegi Jaya Jusco cheras selatan.
nek moto je. kitorg park kt kwsn blakang2.

aku semart la gak, pakai baju skola, tpi xde lencana,
pastu pakai blazer,
cm org VIP gak la.
hehe~




msok la kt kdai2 tuh,
aku sje2 msok kedai WAH CHAN, POH KONG,
and HABIB JEWEL.
sje check2, bjet nk bli utk bini.
aku ckp kt tokey kdai,
aku cop lu brg2 kemas nih.
5 taon dpn nk bli.


die kte oke je.
hepinye aku,hahaha.




smpai kt SECRET RECIPE je.

ahhhh...mmg xle bla la.


akk yg jual kek tuh wat muke manje lak.
cm nk suro aku...
eh3! x2, aku mseh lgi waras,
kabare?
huahua.
papehal.
mmg xjdik beli kek.


akhirnye, aku tepon PIZZA HUT je.
 aku suro anta kt skola.
bengong! xdpt anta. 
aku la yg terhegeh2 anta kt skola.


kt sne, jmpe qbah lgi,
die wat muke sdey.
grak mlot cm aku taw je.
die asek sebot.


"huuu~~mentos aku..mentos aku..."

ksian~
hahaha.
















daa~


11.58 almost midday.
17 okt 09



p/s: sory tokok tmbh k kawan2.haha.tjok mmg xkne.

1 comment:

Anonymous said...

2 r aq rse cm len mcm j st0ry ko ni.....
qba cter len, ko cter len....
raja bega ko, an?!

ehem ehem.....
ape kak manjer 2 wat r???
ko msh waras yer???
ehem bahayer....

lg 1, pakai blazer....
mmg mcm VIP coz.....
bdn cm some1's daddy...
HAHA!
bkn sugar daddy ek...
ha nk p0lak r 2, p0lak....
aper brg.....