Tuesday, October 13

seribu perjalanan bermula dengan....

"aaaaaaaaaaaaaaaaaaa...aku berada di kamar beraduku..eh2? kamar beradu, aku belom kawen lgi...ke kamar spersalinan? ak pakai baju. tidak terbolen! ahhhh... hidupku bagaikan igauan mimpi ngeri si jack the ripper. aku x sanggup tikam memberku dari belakang...
"pagi semalam berlalu dengan indah~ aku bangun dari tidur tepat pukul 630pagi. ouh segar badanku.walhal lewat da!"
setelah selesai servis moto, aku teros pegi ke sekolah.. namun, bahaya yang sebenar sedang menantiku di sana.. tanpa kusedari...aku leka...terkesima...terkentot... pintu pagar sekolahku yang AUTOMATIK!!! dibuka dengan paksaan??... even the cyborg pon xnk tgk muke aku??? (pe aku cakapi ini???) ahhhh,, makcik jaga suda kenal muke ku ini.. die pon terperanjat sebab ini the first and the only the first tyme... aku tibe/sampai/hampiri sekolah pada waktu yang amat sudah melebihi hadnya barangkali.?!@? *sila isi tempat kosong: A. dicatit. B. dicatat. namaku tidak ___A/B______. aku rasa inilah kehebatan menjadi pengawas, aku sungguh gah melayari bahtera kehidupan. tanpa segan silu, aku 'check' sluarku, uuurmmmmm...oke.da zip seluar, npe makcik tu still x tulis nme aku??bisikku sendirian sambil didengari oleh jembalang2, malaun2, jin ifrit yg tinggal kat tandas sekolahku.
setibenya aku di depan dewan makan, aku pergi pula ke dewan besar, ku lihat ramai, terlalu ramai yang mengambil PEPERIKSAAN MENENGAH RENDAH.yang bersubjekkan kemahiran hidup bersepadu. aku kagum melihat mereka. lalu aku teruskan perjalanan menyusuri lalauan kemotorsikalan. aku 'park' moto aku depan 'jurassic park'. aku bangge~ bukan kerana aku ltk moto kt sne, tpi sbb ade muslimah menegurku.lalu aku malu.hehe~
aku tibe ke kelasku..lalu seorang budak menghampiri aku, namanya, Firdaus Sabri. anak keturunan Kedah si Jelapang Padi. die mengkhabari aku ngn satu topik yang membuatkan telingaku berdesing, ahhhhh, hari ini sungguh tragis! aku melayari jalan ke Kajang, menziarahi jenazah ayah sahabatku... sudah...sudahlah dgn crita sadis ini..aku hanya manahan sebak di dada... namun, hanya Allah and aku je taw betape hancur luluhnye hatiku... pukul 2.30: aku tiba ke rumahku, hamparkan tubuhku menghadap dinding, ibarat mnunggu musuh dan bersedia untuk menerkamnye...ahhh...testosteron aku melonjak... aku goreng kopok lekor...lalu aku makan sampai kenyang.... lantas ak terlupa bace doa makan, ptot a mcm ade setan je... lalu ak tros bce ayt pendinding... peh~~~ burn!!!fire burning on the dance floor..somebody please call 911!!!! komeya!! da2, aku mepek...sekian~ *from paragraph 356, its already a bullshit, dont read la. 13 okt 09 11.51 across the night.

2 comments:

Ms Ad. said...

pe hazwan mrpek nie??
ish3..

Anonymous said...

ko mmg kuat mrepek...w0nder spe muslimah yg tegur ko tuh????