Tuesday, July 26

sel darah putih aku semakin sikit dan sikit. =.="

-intro-

KOH KOH KOH...
sakit tekak Aku bukan main lagi.
teruk macam apek dalam iklan ubat batuk
cap kelapa laut afrika tuhh.
tapi tak ada la Aku batuk macam
dia, macam nak mampus je. huahua.

-chorus-

sesak sungguh di sana,
oh klinik kerajaan memang sesak.
Aku pergi klinik kerajaan,
yeah, memang sesak !!!

UHUK UHUK~
Aku terbatuk betul-betul
dekat muka nurse, nasib baik
tak berapa nak lawa.
mesti dia carut Aku dalam hati.
dari jauh Aku nampak dia tunjuk jari hantu
dekat Aku.
pehh,, siyod je. :O





namun cerita itu rekaan,
takdenya Aku tak bertamadun sangat sampai
batuk depan muka orang. (walhal Aku memang tak buat pun )
Aku terjumpa ramai budak buat medical checkup juga,
salah seorangnya adalah seorang amoi lengloi woha ! oupps~ hehe
Aku TERtegur la beliau...

Aku : ni hao ?

Amoi : pu hao... :P

Aku : eh, lu piao liang ~ :D

Amoi : xie xie. wo ai ni... mmuah~ :*



ARGGHH!!!!!
sebenarnya takde la macam ni..
nampak beno tipunyer~ =.="

yang lagi sebenar-benarnya,
Aku tak tegur pun. huuu.
dah la. Chalo~ :O

No comments: