Tuesday, June 14

Nito. (-.-)zzz

hurm.
pagi ini aku rasa kosong.
mungkin rasa teruja sudah memenuhi ruang pemikiranku.
setiap kali berfikir aku berfikir. aku berfikir kosong.
hati gundah bukan kerana aku berbuat mungkar getusku.
aku gundah memikirkan apa akan terjadi di masa hadapanku.
aku tidak rasakan getaran/ debaran sekuat ini 
semasa aku hendak mengambil slip keputusan SPM sekalipun.
bahkan ketika result Matriks pun aku chillax je.
woha! aku dalam ke..bingungan!

aku lapar aku rasa aku tak mahu makan namun aku makan juga.
aku ngantuk aku rasa aku mahu tidur tapi aku tak tidur-tidur lagi.
masalah-nya,,, aku tak habis lagi tengok KR. huu. tak apa laa. 
selamat malam bintang di langit,
selamat malam bulan di orbit
selamat malam air di laut,
selamat malam pasir di dunia,
selamat malam semua. yea, awak pun sama. nito. (-.-)Zzz

No comments: