Wednesday, June 29

Ahad kelmarin. :D

hujan renyai-renyai petang itu.
takkan Aku lupakan perjalanan hidup
pada ahad yang amat bermakna sekali dua kali tiga kali.

seorang Lelaki dan seorang Perempuan
pergi ke tasik untuk berjalan-jalan.
Aku gembira pergi ke sana,
tempat yang pertama kali pergi dengan si dia.
Aku sungguh jakun dengan area sana. huu~

kemudian, kami pergi jalan-jalan lagi
pergi Galaxy. oh, tempat yang amat Aku
serami, hehe.
objektif yang ingin Aku capai ialah
membeli sepasang kasut.
yea, kasut sukan. hoho.
lalu membawa Aku ke satu lagi tempat yang tak pernah
Aku jejak kaki.

Ampang point la plak. haha.
memang Aku jakun, situ pun Aku tak pernah pergi,
dan di situ jugalah Aku telah mendapat first kiss. err..
gurau2, di situ lah Aku membeli kasut ku. woha!
Bumbleebee gitu.
anyway, ku sangkakan panas hingga ke petang,
rupanya petang itu hujan. :D
basah-basah lah kami. sori yea syu~ :O
Aku selamat hantar si dia pulang, sambil wat gaya Astronaut...
hehe, si dia je tahu.

1 comment:

syumie said...

bukan nak cakap apa, tp spnjng baca entry ni, i keep on smiling :)