Thursday, May 20

blues seorang aku...di kmns..hu~

salam sejahtera salam 1malaysia...
seharian 2minggu aku disini,,,
bersama-sama sahabat yang baru...
aku kini di perantauan...
mencari cinta ketika aku sedar belajar...
woha!

sesungguhnya manusia takkan bisa...
menyembunyikan nalurinya untuk bersetubuh berkawan. he..he..
ahhh! apakah aku cakapi ini?
setan bagero betul...
wahai perempuanku,,,
maafkan aku...aku cuba sedaya upaya
untuk belajar bersungguh-sungguh disini...
aku cuba untuk belajar,,
aku cuba untuk mengira,,
tapi tidak sekali-kali
aku cuba untuk curangi hati itu...

mengapa selalu aku yang mengalah...
tak pantaskah kau berfikir
sedikit tentang hatiku~

2 comments:

mardhiah yusof said...

he ele baru 2 minggu da macam 2 tahun..

aq steady je wan!

Mr. H said...

hak3..aku steady gak la..ak sje je wat over..aisehmen~