Thursday, January 7

pergilah ***** kepada diriku,

berikan aku dua sebab kenapa kau memilih jalan ini,
pertama,
adakah aku terlalu bodoh melakukan semua perkara kerana dia?
memanglah,,, memang pun, kau tak nampak apa yang disebalik semua itu,
bahkan kau butakan mata kau sendiri.
heh. hela nafas sang lelaki, memutuskan nafasku, mencarut disekeliling paru-paru.
lalu ku sedar kau memang begitu, sungguh fanatik. gaya kau sudah ku tahu bukannya bercanda, malah
ianya sikap sebenar,,,

kedua,
aku teringin merasa apa yang lautan kelupaan itu merasa, sedangkan aku mengetahui akibatnya...
mataku buta buat kali kedua,,
kerana dia juga...silapku juga kerana
mengintai dari tirai, bukan dari mata bertentang,,
setiap kali melalui lorong laluan jejak langkah siluet kau lagi,
aku sedar aku sudah tidak tahan,
bukan dalam"
erti kata begitu,
malah begini juga,
kusedar janji yang kau berikan.
aku cuma menunggu,
adakah benar semua itu.
sebab aku rasa ianya helah sahaja.
bukan rasa, tapi pasti.



*mungkin kau orang tak sedar tapi alangkah sakitnya keterasingan itu dan ini.

4 comments:

Unknown said...

klu aku kata yg aku cenderung rasa nak lempang kau, oke tak?

Mr. H said...

silakanlah!haha ;p

echa ituu said...

klaka lah kau nihh
haha.
mcm alaa2 jiwang jek~
;D






http://stupidlahh.blogspot.com/

Mr. H said...

woha! thanks.. kelakar ke? ak rse nak mnanges aku wat entry nieh..haha