Thursday, December 17

sekarang aku solo. (dalam erti kata penunggang motor berpengalaman secara single.) kalau tak mati berdua.

apa yang aku cuba mahu simpulkan pada penghujung tahun 2009,


aku agak benci tahun ini.
aku buat benda happy pun aku tak happy.
ouh, happy go lucky konon.
aku dihampakan,
hati hancur berderai.
malam-malam aku terajang 
perut sendiri untuk lupakan dia,
dan...
aku tahu aku tak handsome,
tapi aku ada budi bahasa.
aku pelik lah. 
hasil tulisan aku pun bukan sedap mata memandang.
sedap kerana kau tidak mahir,
*keperluan menjurus kepada suatu penciptaan.
aku perlu awek, so aku kena create seorang awek
khusus untuk aku.
whoa! baru puas hati beb!.tapi.



malam-malam aku cuma mahu bangun,
sujud pada yang Maha Esa.
aku takut tak sempat.
sebab tadi aku hampir-hampir mati
on the way back from Lopo.

3 comments:

Unknown said...

http://ikakohana.blogspot.com/2009/12/hang-out.html

haha zwan kata2 kau sungguh menusuk tertusuk ke kalbuku...cewahhhhh
gedik sungguh

Mr. H said...

haha.yeke? thanks ika wajik.woha!

nurinanisa ツ said...

sumpah geli baii. amatla jiwang ko nie